.

.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Big Wheels. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Big Wheels. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Etana, etana näytä sarves, onko huomenna pouta


Hei vaan!
Päivän kakkaroita nämä kesäpäivät tällä Savon kolkalla ovat viime aikoina olleetkin. Sen verran paljon millimetrejä on sadellut saaviin. 
Mutta luonto kiittää.



 
Loma tuli ja meni ja nyt paiskitaan taas töissä mutta vielä on kesää jäljellä.
Viime viikonlopun kruunasi Big Wheels -tapahtuma Pieksämäellä.
Kromia ja ruostetta.



Mökillä kukkaset rehottavat. Eivät kärsi kuivuudesta :) edes kuistilla.


  
Pioni ei meinaa jaksaa kukkiansa kantaa.


Festareilla tuli pyörähdettyä pari kertaa. Kuunneltiin Popedaa Pate Mustajärven ...


... ja bluesia Heikki Silvennoisen, Dave Lindholmin ja Pepe Ahlqvistin tyyliin.

Tällaiset pikakuulumiset tällä kertaa.
Ihanaa kesän jatkoa. 
Kyllä ne lämpöiset päivät sieltä vielä tulevat.

sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Vanhoja autoja siivekkäitä


Eilen suunnistettiin Miekkosen kanssa harrasteautotapahtumaan. Päätettiin mennä onnikalla, joka ajaa mökin ohitse ehkä 2 x päivässä.

Matka alkoi tästä, atsiiih..pujo.


 

Taidetta pysäkillä, oma kuva ?


"Oili on paska"


Linja-auton kuljettaja oli puhelias rumpali, menossa keikalle illalla, sekä innokas perhosten keräilijä ja kalastaja, lisäksi selvännäkijä tai paremminkin -kuulija, "ootko sinä kotosin Kainuusta?" kysyi hän. Juttua riitti niin paljon, että meinattiin ajaa hurauttaa pitkäksi.

Sitten ihastelemaan siivekkäitä kaunokaisia.



Ja kromi kiilsi niin, että siinä voi vaikka peilata, uuups.
...paitsi tässä "luuranko"-autossa...
Huomaa jääkaappi!
Välillä tuntui tältä.
Makeeee....toivottavasti etuveto...
Dollari(rupla)-hymy XD
Tapahtumassa myytiin arpoja, joissa on palkintona aito, vanha Mini Cooper ja kylpytynnyri. Arvonta on tänään torilla klo. 12.00. Kylpytynnyrikin kelpais...hmm.

Ps. linja-auton kuljettaja oli muuten Kuhmosta, ritariperhonen meidän pihasta.