Hei vaan!
Päivän kakkaroita nämä kesäpäivät tällä Savon kolkalla ovat viime aikoina olleetkin. Sen verran paljon millimetrejä on sadellut saaviin.
Mutta luonto kiittää.
Loma tuli ja meni ja nyt paiskitaan taas töissä mutta vielä on kesää jäljellä.
Viime viikonlopun kruunasi Big Wheels -tapahtuma Pieksämäellä.
Kromia ja ruostetta.
Mökillä kukkaset rehottavat. Eivät kärsi kuivuudesta :) edes kuistilla.
Pioni ei meinaa jaksaa kukkiansa kantaa.
Festareilla tuli pyörähdettyä pari kertaa. Kuunneltiin Popedaa Pate Mustajärven ...
... ja bluesia Heikki Silvennoisen, Dave Lindholmin ja Pepe Ahlqvistin tyyliin.
Tällaiset pikakuulumiset tällä kertaa.
Ihanaa kesän jatkoa.
Kyllä ne lämpöiset päivät sieltä vielä tulevat.